سرم تراپی در منزل

سرم تراپی - امیدنرسینگ

سرم تراپی یا سرم درمانی به تزریق سرم در درون رگ بیمار اطلاق می شود و در شرایطی انجام می شود که بیمار به واسطه خون ریزی، اسهال، سوختگی و … مقدار زیادی مایعات از دست داده باشد. همانطور که می دانید از دست دادن مایعات بدن می تواند بسیار خطرناک بوده و حتی منجر به مرگ فرد شود پس مقوله سرم تراپی از اهمیت بالایی برخوردار است.

همین طور برخی داروهای تزریقی بهتر است با سرم و کم کم وارد رگ شود و از طریق سرم این کار به درستی انجام می شود. در این مقاله با سرم تراپی در منزل و مرکز اعزام پرستار امیدنرسینگ بیشتر آشنا می شویم. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

سرم تراپی - تزریق

سرم تراپی برای چه کسانی انجام می شود؟

دو سوم بدن انسان از آب تشکیل شده است که این آب در بافت ها، رگ ها، فضای بین سلول ها و … قرار دارند. درصد مایعات در بدن فرد جوان بیشتر از یک فرد سالخورده است و همین طور میزان آب بدن زنان کمتر از مردان است.

برخلاف انتظار افراد چاق نسبت به افراد لاغر آب کمتری در بدنشان دارند و این به دلیل این است که سلولهای چربی نسبت به سلول های دیگر آب کمتری دارند و چون بدن افراد چاق انباشته از چربی است درصد آب بدن به وزن بدن کمتر است.

وقتی فرد در اثر مسمومیت، اسهال، ضعف و غیره دچار کمبود مایعات بدن می شود نیاز است سرم تراپی انجام شود تا مایعات از دست رفته جبران شود.

برخی از بیماران یا سالمندان در منازل نگهداری می شوند و نیاز به سرم تراپی در منزل دارند. مرکز اعزام پرستار امیدنرسینگ آماده اعزام پرستار حرفه ای در زمینه سرم تراپی و سایر تزریقات برای بیماران و سالمندان شما می باشد فقط کافیست با این مرکز تماس بگیرید یا به سایت مراجعه نمایید.

سرم تراپی - در منزل

اقدامات قبل و حین تزریق سرم

  1. شستن صحیح و کامل دست ها با آب و صابون قبل از تزریق سرم
  2. استفاده از دستکش و ماسک الزامی است.
  3. انتخاب رگ مناسب برای تزریق سرم
  4. ضدعفونی کردن محل تزریق با الکل و پنبه
  5. بستن 10 الی 15 سانتی متر بالاتر از محل تزریق با گارو
  6. وارد کردن سوزن با زاویه 10 الی 30 درجه در ورید
  7. فیکس کردن سوزن داخل رگ بوسیله چسب
  8. باز کردن گارو

پیشنهاد می کنیم مقاله استخدام پرستار بیمار کرونایی در منزل را مطالعه نمایید.

سرم تراپی - اعزام پرستار

شرایط سرم تراپی در منزل

بعضی مواقع پیش می آید که فرد بیمار به دلایل گوناگون مانند دوری از محل درمانگاه یا مراکز درمانی، ترس از مبتلا شدن به ویروس کرونا در محیطهای درمانی، ناتوانی در حرکت و رفت و آمد بین درمانگاه و منزل و … ترجیح می دهند سرم تراپی در منزل برایشان انجام شود.

برخی بیماران به دلایلی استراحت مطلق هستند یا ناتوانی در حرکت دارند و یا به دلایل گوناگون انتقال آنها به مراکز درمانی مستلزم هزینه، وقت و دردسر زیادیست پس یک پرستار متخصص در امر تزریقات و سرم تراپی می تواند این مشکل را حل کند.

پرستاران مرکز امیدنرسینگ با مهارت کامل و تجربه در زمینه سرم تراپی آماده خدمت رسانی به بیماران شما در این زمینه هستند.

اعزام پرستار حرفه ای برای سالمندان و کودکان در موسسه امید نرسینگ

شرکت پرستاری امید نرسینگ ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل افراد سالمند ، کودک ، پرستار بیمار در منزل و همراه بیمار در بیمارستان است . برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

تمام کارکنان شرکت امید نرسینگ از تجربه و مهارت بالایی برخوردار بوده و زیر نظر کارشناسان موسسه توانبخشی فعالیت می کنند. هدف ما رضایت شما و بهبود وضعیت سلامتی عزیزان شما است.

خدمات مرکز پرستاری امید

خدمات پرستاری امید
خدمات پرستاری امید
خدمات پرستاری امید
خدمات پرستاری امید

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید