نحوه استخدام پرستار سالمند

نحوه استخدام پرستار سالمند

ما در این مقاله درباره نحوه استخدام پرستار سالمند در منزل را به طور کامل توضیح می دهیم. با ما همراه باشید. با افزایش سن توانایی های افراد کمتر می شوند به همین دلیل سالمندان برای انجام کاری های شخصیشان توانایی لازم را ندارند. در برخی از موارد افزایش سن باعث به وجود آمدن بیماری های روانی از جمله افسردگی، وسواس فکری عملی و زوال عقل می شود. علاوه بر آن نیاز روحی آنها ایجاب می کند که یک هم صحبت و یک نفر برای کمک در کارها یشان کنار خود داشته باشند.

حضور دائمی افراد خانواده در کنار سالمندان یک امری محال است. حضور یک پرستار در کنار سالمند برای کمک به او و برطرف کردن نیاز های عاطفی او نگران و استرس را برای افراد خانواده کم می کند. موسسه امید نرسینگ در تلاش است، نحوه استخدام پرستار سالمند در منزل را به طورکامل در این مقاله توضیح دهد.

پرستار سالمند کیست؟

به فردی که به طور موقت و یا دائم از یک سالمند نگهداری می کند پرستار سالمند می گویند. و به آنها در انجام کارهای شخصی و روزمره شان کمک می کنند.در خیلی ازموارد از سالمندانی نگهداری می کنند که بیماری خاصی دارند که در این موارد پرستاران باید در آن زمینه تخصص داشته باشند.

مقاله پیشنهادی: سالمند آزاری چیست؟ و مصادیق سالمند آزاری کدامند؟

نحوه استخدام پرستار سالمند

وظایف پرستار سالمندان

در برخی از موارد که سالمندان توانایی انجام کار های منزل را ندارند. مراقبان می توانند برخی ازکارهای منزل را انجام دهند.

  • پرستاران باید مهارت های تعویض پوشک را داشته باشند.برای تعوض کردن پوشک سالمندانی که توانای کنترل ادرار خود را ندارند.
  • سالمندانی که به تنهایی زندگی می کنند. به یک همدم و هم صحبت برای برطرف کردن نیاز های عاطفی خود لازم دارند. موسسه اعزام پرستار امید نرسینگ مراقبین خبره ای در زمینه حمایت عاطفی از سالمندان دارد ازجمله :
  • خواندن کتاب برای سالمندان
  • همراهی کردن سالمندان برای پیاده روی
  • نوشتن نامه یا پیغام گزاشتن از طرف سالمندان
  • کمک به آنها در انجام فعالیت بدنی
  • ارائه خدمات تخصصی به سالمندان از جمله : گفتار درمانی، فیزیوتراپی، خدمات روانشناسی و متخصص تغذیه

خصوصیات پرستار سالمند

برای اینکه یک پرستار مناسب برای سالمند خود انتخاب کنبد اول باید با خصوصیات اخلاقی یک پرستار آشنا شوید.

  • صبورو با دقت : سالمند با توجه به شرایط جسمی و روحی که دارند. گاهی اوقات رفتار خاصی دارند که اگر مراقبان کم صبر باشند برای آنها غیر قابل تحمل است.برای مثال ممکن است سالندان در هنگام صحبت یک موضوع را چندین بار تکرار کنند.
  • مسئولیت پذیری: در نگهداری از سالمندان گاهی اوقات شرایط خاصی بهداشتی به وجود می آید که اگر پرستاران خوددار باشند با مشکل رو به رو می شوند.
  •  با تجربه: سعی کنید قبل از انتخاب پرستار سالمند با او صحبت کنید و نیاز های سالمند خود را به او بگویید. و سپس او را ارزیابی کنید. خدماتی که پرستاران سالمند باید ارائه دهند : حمام کردن سالمند، تهیه غذا، کمک به سالمند در انجام کار های شخصی و خدمات پزشکی سالمندان را انجام دهند.

پیشنهاد می شود استخدام پرستار شبانه روزی سالمند مطالعه شود؟

نحوه استخدام پرستار سالمند

نحوه استخدام پرستار سالمند

امروزه با توجه به شرایط شغلی افراد امکان نگهداری از سالمندان برای همه خانواده به تنهایی امکان پذیر نیست. در همین جهت مراکز خدماتی زیادی  برای اعزام به پرستار برای سالمندان ایجاد شده. که در آنجا به مراقبان آموزش های ویژه ای جهت نگهداری از سالمندان کم توان، ناتوان و سالمندان که بیماری های خاصی دارند می دهند.

افرادی که می خواهند یک پرستار خبره مطابق با نیازهای ویژه سالمند خود پیدا کنند. می توانند به موسسه های اعزام پرستار بروند در آنجا با شرح حال سالمند خود با یک مراقب که توانایی های لازم را جهت نگهداری از سالمند خود را پیدا کنند.

اعزام پرستار حرفه ای از موسسه امید نرسینگ

شرکت پرستاری امید نرسینگ با تجربه چند ساله  هر گونه خدمات پرستاری و پرستاری افراد سالمند و کودکان شما را در منزل و بیمارستان انجام می‌دهد.

اگر چنانچه بیماری دارید که نمی تواند خودش به تنهایی زندگی کند و به  نگهداری ویژه نیاز دارد می توانید از موسسه امید نرسینگ درخواست پرستار نمایید تا با حضور پرستاری حرفه ای و مسئول دیگر نگران دچار شدن بیمار خود به زخم بستر نباشید و در صورتی که بیمار شما قبلا دچار این زخم ها شده است پرستار می تواند به شما در درمان زخم بستر بیمارتان یاری رساند.

تمام کارکنان شرکت امید نرسینگ  از تجربه و مهارت بالایی برخوردار بوده و زیر نظر کارشناسان موسسه توانبخشی فعالیت می کنند. هدف ما رضایت شما و بهبود وضعیت سلامتی عزیزان شما است.

خدمات مرکز پرستاری امید

خدمات پرستاری امید
خدمات پرستاری امید
خدمات پرستاری امید
خدمات پرستاری امید

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید