هزینه استخدام پرستار کودک در منزل

هزینه استخدام پرستار کودک

امروزه بسیاری از والدین به دلیل مشغله های کاری فرصت رسیدگی به کودکان را ندارند و گاهی مجبورند برای فرزند خود پرستار استخدام کنند. اما مشکلات اقتصادی باعث شده.تا نگرانی هزینه های استخدام پرستار نیز به سایر مشکلات افزوده شود. هزینه استخدام پرستار کودک در منزل به عوامل متعددی بستگی دارد که در این مقاله به آنها می پردازیم. مجموعه امیدنرسینگ همراه شماست.

دلیل استخدام پرستار کودک

شاغل بودن والدین یکی از دلایلی است که بعضی از افراد را ملزم به استخدام پرستار می کند تا بدین ترتیب از به صورت نیمه وقت یا شبانه روزی از فرزندشان مراقبت کند. از طرف دیگر، به دلیل دور بودن مسافت و محدود بودن تعداد مهدکودک ها شرایط مراقبت از کودکان نیز دشوارتر می شود. در چنین مواقعی هزینه های رفت و آمد.و ثبت نام کودکان نیز بیشتر خواهد شد.

بهترین راه حل برای والدینی که نگران مصون بودن فرزندشان و افزایش هزینه های اضافی هستند، استخدام یک پرستار کودک در منزل می باشد.

موسسه امیدنرسینگ با پرستاران متخصص و با تجربه و آشنا به اصول نگهداری و مراقبت از کودک، آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد. برای مشاوره رایگان و اعزام پرستار با ما در ارتباط باشید.

هزینه استخدام پرستار کودک - استخدام پرستار

روش های استخدام پرستار کودک در منزل

به صورت عموم شما می توانید به دو طریق برای کودک خود پرستار استخدام کنید. در حالت اول، ممکن است از طریق دوستان و اقوام یک فرد مطمئن را به عنوان پرستار کودک استخدام کنید. در این حالت باید تمام شرایط و ضوابط را از همان ابتدا مشخص کنید تا در آینده با مشکل مواجه نشوید.

اگر شخص خاصی را مد نظر ندارید یا از تجربه کاری افراد مطمئن نیستید، بهتر است از طریق موسسات معتبر برای استخدام پرستار کودک اقدام کنید. زیرا پرستارانی که از طریق مراکز رسمی معرفی می شوند، از دانش و تجربه بالایی در این زمینه برخوردار هستند.

این مطلب را هم بخوانید: اصول مراقبت از کودکان

استخدام پرستار خصوصی کودک

افرادی که از طریق دوستان و آشنایان برای کودک خود پرستار استخدام می کنند، شاید هزینه کمتری را بپردازند اما ممکن است به دلیل عدم آگاهی پرستار از اصول مراقبت با مشکلاتی روبرو شوید. در ادامه برخی از معایب استخدام پرستار خصوصی کودک بیان شده است.که عبارتند از:

  • نداشتن اطلاعات کافی از سوابق پرستار
  • عدم تعهد کاری معتبر
  • نداشتن تخصص و دانش مربوط به اصول نگهداری از کودک
  • عدم نظارت بر کار پرستار

استخدام پرستار کودک از طریق موسسات خدمات پرستاری

نحوه مراقبت از کودک و مصون بودن وی از نگرانی های اصلی والدین است که آن ها ملزم به استخدام یک پرستار با تجربه و مطمئن می کنند. برای خانواده ها مهم است که فرزندشان مدت زمانی را که در کنار پرستار سپری می کند، احساس امنیت و آرامش داشته باشد. اگر شما از طریق مراکز خدمات پرستاری اقدام به استخدام پرستار کنید از مزایای ذیل بهره مند خواهید شد:

  • داشتن سابقه کاری و مهارت های لازم پرستاری
  • تعهدنامه معتبر از طرف موسسه
  • امکان استفاده از خدمات پشتیبانی موسسه
  • وجود مدارک لازم پرستار
  • استفاده از خدمات ویژه مانند تخفیفات
  • و غیره

استخدام پرستار شبانه روزی و هزینه آن

استخدام پرستار کودک به صورت شبانه روزی بستگی به عوامل خاصی دارد. به عنوان مثال، بعضی از والدین که تجربه و توانایی مراقبت از کودک را ندارند مجبور به استخدام پرستار شبانه روزی می شوند. این پرستاران باید آشنایی کامل به اصول نگهداری از کودک و توانایی مواجه شدن با مشکلاتی مانند بیماری را داشته باشند.

گاهی ممکن است پرستار کودک به صورت تمام وقت، مقطعی و یا روزانه خدمات ارائه دهد. کودکانی که دارای معلولیت هستند نیاز به مراقبت بیشتری دارند و پرستار مجبور است در بسیاری از کارها به او کمک کند. از همین رو، هزینه استخدام یک پرستار شبانه روزی با توجه به مسئولیت هایی که دارد متفاوت خواهد بود. در چنین مواقعی هزینه های مربوط به رفت و آمد، تغذیه و امکانات دیگر.نیز به عهده خانواده می باشد.

هزینه استخدام پرستار کودک - امیدنرسینگ

هزینه استخدام پرستار کودک روزانه

والدینی که به صورت پاره وقت شاغل هستند و توانایی مراقبت از فرزندشان را ندارند، می توانند برای مدت زمان مشخصی پرستار استخدام کنند. نوع خدمات ارائه شده توسط پرستار می تواند.در زمینه های آموزشی، سرگرمی و بازی های فکری باشد. عموما ساعت کاری پرستار 8 ساعت است ولی ممکن است با توجه به شرایط خانواده ها قابل تغییر باشد.

عوامل موثر در هزینه استخدام پرستار کودک

هزینه استخدام پرستار کودک نظر به سطح فعالیت، ساعات کاری و موارد دیگر متفاوت است. اما به طور کلی تعرفه مشخص برای هزینه های استخدام تعیین شده است.که در صورت اضافه کاری ملزوم به پرداخت حقوق بیشتری خواهید بود. بعضی از عوامل مهم که در تعیین حقوق پرستار نقش دارد عبارتند از:

سطح تحصیلات و تجربه کاری: داشتن تخصص و تجربه بیشتر در افزایش حقوق پرستار نقش عمده ای دارد.

مهارت و آگاهی از اصول پرستاری: مهارت و توانایی مراقبت از کودکان(ناتوانی جسمی، روحی و روانی، و غیره )

نوع فعالیت پرستار: مسئولیت های پرستار بر اساس تعداد فرزندان، رده سنی کودک و نوع بیماری کودک متفاوت است و طبعا روی حقوق پرستار تاثیر گذار است.

ساعات کاری: استخدام پرستار کودک با توجه به مقطعی بودن، روزانه، تمام وقت و غیره متفاوت است.و حقوق مشخصی برای آن ها در نظر گرفته.می شود.

استخدام پرستار کودک در منزل با قیمت مناسب

همانطور که در این مقاله بیان شد،.هزینه استخدام پرستار با توجه به نوع فعالیت پرستار، مکان زندگی، ساعات کاری،.شرایط مطرح شده.و غیره متفاوت است. در هر صورت تعرفه مشخصی برای تعیین حقوق پرستار در نظر گرفته می شود که نظر به توافق طرفین به صورت ماهیانه، هفتگی و یا ساعتی پرداخت می شود.

مراکز خدمات اعزام پرستار معمولا مبنای خاصی را برای تعیین حقوق پرستار در نظر گرفته اند.که بر اساس تعرفه سازمان بهزیستی کشور می باشد. موسسه امیدنرسینگ با سابقه طولانی به عنوان یکی از مراکز معتبر بهترین پرستاران را برای مراقبت از کودکان، سالمندان و بیماران شما اعزام می کند.

اعزام پرستار حرفه ای برای سالمندان و کودکان در موسسه امید نرسینگ

شرکت امید نرسینگ با تجربه چند ساله و همکاری با موسسه الفاطب، هر گونه خدمات پرستاری و پرستاری افراد سالمند و کودکان شما را انجام می‌دهد.

تمام کارکنان شرکت امید نرسینگ از تجربه و مهارت بالایی برخوردار بوده و زیر نظر کارشناسان موسسه توانبخشی فعالیت می کنند. هدف ما رضایت شما و بهبود وضعیت سلامتی عزیزان شما است.

خدمات مرکز پرستاری امید

خدمات پرستاری امید
خدمات پرستاری امید
خدمات پرستاری امید
خدمات پرستاری امید

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید